vilken dag

2010-04-24 @ 21:36:26



jaha, så har lördagen lidit mot sitt slut. och oj vilken dag. dagen började halv 9 för mig när jag vaknade till liv och jag hade tre, varav två okända, män framför mig. ja, det var min man Peter och två från ambulanspersonal som stod vid sängen. jaha, så hade det då hänt igen..suck.. dropp hade jag i armen och ont i hela kroppen och en grym huvudvärk. vilken tur att Peter var hemma då igen när mitt blodsocker valde att ta en dykning. tyvärr så var flickorna vakna och såg hela alltihop. men min otroligt duktiga 4 åring tog hand om sin lillasyster. och tacka Peter för att han bara kan sköta hela alltihop. jag har ju aldrig stått på den där sidan utan bara på min egen. jag kan inte hjälpa och inte kan jag heller känna känslan. blir ju jobbigt för honom också. hoppas flickorna fixar det här nu också och fram för allt Ronja. en del frågor har dykt upp för henne redan idag och vi får väl se hur det blir. ja, det var början på min lördag det. fullt upp..

sen var det frissa besök som gällde. skönt att få sitta en stund och bara bli ompysslad av någon annan. det lbev lite toppning och kortare i luggen. 
 


ja sen blev det äntligen dags för tapetsering. och Peter står fortfarande och tapetserar det sista. rummet blir jätte fint i alla fall. ljust och flickigt. =) så imoron ska vi inreda och fixa rummet klart. roligt. det kommer bilder bara det blir färdigt. sen ska resten av hemmet också städas och vli vårfint. egentligen borde jag nog tvätta fönstren också men det får nog bli till en annan gång.

nu är det Millenium som gäller och sen blir det nog sängdags så småningom.

Kommentarer

Postat av: Anonym

usch.. ingen rolig start på dagen. men bra att pappa och ronja är så duktiga. ^^



skönt med att få gå och bli lite till piffad. :) fint är det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback