biblioteket

2010-08-13 @ 12:53:11



sitter idag igen på bibban och läser och läser och skriver och skriver. men jag måste faktiskt säga att det rullar på ganska bra. det finns fördelar och nackdelar med att sitta på stadsbiblioteket. fördelar är att det inte finns någon man känner så jag jobbar faktiskt under den tiden jag är här (förutom nu då jag skriver, men det är en bisak). nackdelar är att det kostar 5 kronor att gå på vessan och det tycker jag är bara skit. så igår när jag inte hade några pengar med mig så satt jag länge och vred tills jag gav upp och åkte härifrån. sen finns det ju mera skolböcker på skolans bibba, men sen igen, vem har sagt att jag behöver dom.

nu tillbaka till skrivandet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback