cykelutfärd och vardag

2010-08-02 @ 15:32:26

var på cykelutfärd hela bunten igår på kvällen. första gången som Ronja själv cyklade på utfärden. duktig var hon och efter att hon hade cyklat på gräset och fallit så sa hon att "Ja vill inte ha dom här hjulen mera", då hon syftade på stödhjulen. hon måste väl få pröva så nästa vecka åker dom. för Lova var det premiär på cykel och jo, hjälmen var nog ganska stor, men jag vet inte om det finns mindre.

           

senare på kvällen var det premiär även för tandborstning på Lova. =) hon har ju sitt ena minimala risgryn. =)


nu har Peter åkt iväg på jobb så vardagen har kommit tillbaka, men som jag sa åt pappa så tänker jag känna på hur det känns med vardag den här veckan ochom det är för jävligt så skiter jag i det tills jag MÅSTE. =) dessutom kommer Sophia hit snart och ska stanna en vecka och det brukar ju inte bli bara att tugga på en morot vardag när hon är här. men kul är väl det också. så vi tar väl vardagen först om en vecka.

Kommentarer

Postat av: Anonym

morot i all ära.. men det hör ju maten till. innan, mellan och efter måltiderna e de ju annats som gäller! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback