energisk

2010-08-30 @ 12:43:47

har fått en sån konstig känsla. jag är full av energi och känner mig happy happy. okej en konstig känsla ska jag väl inte säga, men det känns i alla fall bra. för ett par veckor sen var det en riktig piss vecka, men nu är det helt andra bullar som gäller. Helgen var full med en massa hemma grejer att göra, det blev dock ingen målning utan istället ett smart beslut om att det får vänta till efter mitt skrivande. idag har vardagen kört igång igen och jag är fullt upp i att skriva och skriva. ja ghar redan fått mycket gjort idag (mycket tack vare min underbara syster Maria). på torsdag blir det första intervjun så tills dess ska jag ha gjort allt förarbete klart.. nästa vecka ska jag på nya blodprover och jag har mentalt träna för att resultatet inte blir bättre än förra gången och att jag bara ska ta det och komma ihåg att allt löser sig. =) positiva jag.

Kommentarer

Postat av: Mòi

Va kul att du känner så :)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback