kör hårt

2010-08-19 @ 20:04:07

det går inte att skriva examensarbete under hela termin för då måste jag skriva utanför kursen vilet betyder utan handledare, och det går ju absolut inte..så nu är det bara att skriva så fingrarna glöder och hoppas på det bästa. vet ju inte hur jag ska göra. fick ett nej från läkare till att stressa med det här, men ska jag måsta vänta till nästa höst så känns det ju kanske lite åt helvete.. nåja, jag skriver och jobbar på i alla fall tills jag vet vad jag ska göra. som sagt så går ju hälsan först och resten sen, men ja.. får se..

Kommentarer

Postat av: Mòi

Du e så duktig, e väldigt stolt över dej, men som du själv sa.. Hälsan först :)

Puss puss gulle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback