måndag...

2010-08-16 @ 20:51:41

så var första dagen i veckan förbi och det är dags att se framåt igen. helgen gick fort och vi hade fullt upp..eller, inte så fullt upp men lite i alla fall. på lördagen var vi i alla fall på stan och jag köpte äntligen mina tandmuggar, för jag håller på att bli galen när alla tandborstar ligger på lavoaren(handfat)..så nu har i alla en var sin. =)



på lördag kväll var det vin hos grannen som gällde och när jag kom in hos dem så såg jag hur ljust, mycket utrymme och fint dom hade hos sig. så på söndag tog vi tag i att städa förrådet ute och tömmas med no mercy i tanken (t.o.m. vagnen ryms in och man får dörren fast), ett skåp i hallen flög ut, skohyllan hamna in i förrådet här inne och nu ska vi måla, bara det blir godkänt hos gavlegårdarna. och det ska bli ljust!!




dessutom så städade jag mitt klädskåp och tömde frisk, men fortfarande finns det för mycket där.



sen har det ju varit ett väldans hallå om bilder från grönan så nu kommer dom också. vi var alltså på gröna lund förra tisdagen som avslut på vår gemensamma sommar. Sophia var också med före hennes avfärd hemm till örebro.

         

ja det var det för nu.

Kommentarer

Postat av: systeryster

Tack för d! Men jag undrar varför du har köpt skrynkliga muggar för tandborstarna....??? Nati nati, nu tänker jag krypa i säng!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback