mörkt...men inte inne

2010-08-22 @ 22:34:31

nu börjar tiderna igen med lampor på i fönstren och ljus lite här och där. det är mörkt ute!!! tråkigt att lämna ljusa sommaren men smatidigt lite mysigt med ljus på lite här och där. vi har bara ett litet problem och det är att i huset finns en ligist/terrorist vid namnet Lova som river ner allt som finns på passlig höjd..grrrrr...men så är det med dom små liven. =)


igår var det kräftskiva hos L och K. mycket skratt och lite klagande(men också berömmelse) om barnen. känns bra att ha någon som är i samma stadie med barn och så som känner det jag själv känner ibland och som förstår varför jag känner som jag gör. det blir ju förstås mycket barn prat men också MYYYYYCKET annat som barnen inte har någonting med att göra. som det tydligen hade kommit ut ett fy f*n som Ronja hade hört för idag meddelade hon att hon nog hade hört att någon hade sagt så. jag frågade nog att vem hade sagt så och hon sa att det var den andra pappan det handlade om. alltså inte hennes egna utan K. =) full koll på allt..



och idag var det dags för Ronja att börja på Uddans. första timmen med dans. först grät hon för att hon inte vågade åka dit, men sen gick det så bra så. så nu borde hon få nån form av dansskor. =)



imoron bär det iväg på jobb för Peter. jag ska vara ensam med flickorna på evigheter. var senast ensamma med dom nångång i maj..hmmm. får se hur det går. blir säkert bra. men inte roligt att han åker för nu är jag så van att ha han hemma. men nån måste ju jobba och det är inte JAG!!!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback