nyheter i mitt liv

2010-08-11 @ 22:30:35

nu har det kommit en massa nya saker runt omkring mig. för att börja med det viktigaste så har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat träna. 3 gånger i veckan på vår kära Wii Fit Plus. det betyder alltså att jag inte behöver åka iväg men ändå får mig svettig och bara för att ha någonting att jämföra med så tappade jag nästan 1 kilo på en timmes träning. =)



så har jag fått en ny telefon för min gamla ville inte som jag ville. så nu har jag abonnemang och en touch screen telefon. men det tar nog en tid före jag kommer igång med den på riktigt och just nu har jag ju andra saker att fundera på nämligen...



..min kand. nu har det börjat på allvar och idag lånade jag böcker från bibban så imoron ska dom läsas och läslogg ska skrivas.. det blev böcker som Lär med hela kroppen - inlärning sker inte bara i huvudet, Psykomotorisk pedagogik, Sinnenas samspel hos barn osv. Så nu vet jag vad jag gör de närmaste 10 veckorna. men sen är det äntligen SLUT.. och oj vad jag väntar..

Kommentarer

Postat av: systeryster

Jag e sååå avundsjuk på din nya telefon! Jag vill åxå ha en...min e så dålig,blääää!

Linn tycker att jag har tagit dina crocs, vet inte varför, men hon sa flera gånger att de är Ova mammas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback