struma/hypertyreos

2010-08-16 @ 21:10:04

fick samtal av läkaren idag. var på prover i våras och hade höga värden på sköldkörtel provet. var på nytt i torsdags och dom hade höjt dubbelt till. så en till dom, nämligen struma.

http://www3.svls.se/sektioner/endokrin/pages/informationsblad/HyperthyreosRev05.pdf

ska ännu på prover om ett par veckor men läkaren sa att högst sannolikt är det detta. suck.. och suck igen.. jag vet att det är lättbehandlat men i alla fall. vill inte, orkar inte, har ingen lust. har just tampat med känslor om det andra som hänger med mig resten av livet och det här kom lite olägligt.

Kommentarer

Postat av: Artemis

"lättbehandlat" skulle inte jag kalla det, personligen. Men jag är inte läkare, det kan vara annorlunda i ditt fall. Bra att hoppas på det bästa i alla fall och tänka positivt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback