borta några dagar och ingenting nytt här.

2010-01-12 @ 14:13:43

nu är jag hemma igen. har varit en lite jobbig men ändå skön resa till landet i öster. har hunnit träffa många släktingar. konstaterade med kusinerna att vi nog inte har setts på, ja, vi kom aldrig fram till hur länge.. så länge..

Famos jordfästning var lugn och fin med musik och ord till henne. och med Fafas ord till sina pojkar när bilen hade kört iväg.. "Nå där åkte nu morsan iväg" och pappas till Fafa "nog klarar vi oss vi pojkar också". ändå skönt för alla när allt är klart och begravningen har varit. nå, nu kan hon vara med alla de små där borta och ta hand om dem.. 

efter begravning och minnesstund hos Fafa åkte jag med mamma och tre flickor, åldern 4 månader, 1,5 år och 3, 5 år till Ekenäs. så helgen gick i de tecknen att tiden bara rann iväg utan att man hade fått så mycket gjort. men skönt var väl det. mamma skulle vara barnvakt åt Linn så nu hade hon lite sällskap. och gissa om jag var avundsjuk på Johanna och Noppa när dom fick lämna henne och vara på tumis hela helgen och bara slira runt.. ååååååhhhh.. jag vill också!!

tillbaka till vardagen här i Gävle och nu är det riktigt slut på allt som är gott och roligt. nu är det träning och grön mat som gäller.. helt säkert!!!!

nu ska jag packa upp och städa undan julen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback