buuuuuhuuuuuu.. =(

2010-01-29 @ 16:54:00


fick inga roliga nyheter idag. Peter skulle komma hem på söndag och jag var lycklig och glad över att det bara skulle bli 6 dagar borta den här gången. så ringer han idag och berättar att det har blivit en miss och att han kommer hem först på tisdag.. jag vet att det bara skiljer två dagar, men det blir 2 låååånga dagar.. blir så ledsen. jag blev så ledsen när han ringde så jag tänkte börja gråta. nu blir det ju en lång helg och sen ännu två dagar.. buhuuu.. vill inte..

trevlig helg!!

Kommentarer

Postat av: Mòi

De e inte roligt att göra denna extra resa...

Jag skulle nog mycke hellre kommit hem...

Skit att han skicka nummet, annars hade jag inte vetat nåt o kommit hem ;)

Försök orka... Skickar massor me kramar o pussar!

Postat av: Mòi

Haj min kärlek,

Har nyss pratat me dej i telefon o har lessamt efter dej, o er.. Men de e så skönt att höra dej glad o på gott humör... Kör me bilbanan imorrn o kör så de ryker =)

Luv you honey! Du e bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback