egen tid..försöka duger

2010-01-12 @ 22:25:54


tänkte mig att jag skulle ha lite egen tid, så jag lade mig i badkaret och skulle ta ett varmt bad med olja.. jag hann så långt att badkaret fylldes, då kom fröken Ronja Nathalie Petersdotter och knackade på, kom in och sa att "Mamma jag vill också bada". hon fick x antal nej men hon gav inte upp så det slutade med att hon också satt i badet med mig. efter en stund kom Peter upp med Lova och jag kom på att Lova också skulle badas idag. så min "egna tid" slutade med bad tid med båda flickorna i badkaret.. men roligt och mysigt var väl det också.. =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

du får försöka med egen tid snart igen. :) om inte så kanske då får det om si sådär 15-18 år! :p (men jag är ganska säker på att det blir innan det. ^^)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback