familjedagar

2010-01-23 @ 17:09:44

har fyllt de senaste dagarna med familje aktiviteter. Ronja har äntligen fått både skidor och skridskor (som vi har funderat på att köpa ungefär hela vintern) så på torsdag kväll var vi ute och prövade skidorna, igår var det leklandet tillsammans med "grann" familjen och idag var vi ute på isen och försökte med skridskor. Ronja har aldrig stått på skridskor förut och för mig var det en evighet sen jag lärde ut.. ja, det blir väl en 6,7 år sen. men både skidningen och skridsko åkningen gick över förväntan.. dessutom passar Ronja perfekt i denna familj. hon bara skrattar när hon faller och blir alldeles slö och slapp och kan inte sluta skratta.. =)

  

och så är det Lova som "kan själv".. nämligen hon tar skeden när hon ska äta. och sätter in den i mun.. =)




dessutom har jag inhandlat nya träningskläder som ska prövas imoron på Afrodance.. roligt roligt.. och så har det varit faktiskt långa promenader alla dagar den här veckan.. jag har kommit igång riktigt bra. är sjukt stolt över mig själv.. =) får man det??

Kommentarer

Postat av: systeryster

Vilken stor tös Ronja har blivit när hon kan allt det där o duktig e hon!

Va bra om Lova börjar äta själv redan....

Postat av: Anonym

yey afrodance! va roligt! :D



btw, värsta skidåkaren ronja ser ut som på första bilden då. :p

jag vill också åka skridskor! ^^

Postat av: Emelie

söt lillflicka!



och svar ja, man får vara sjukt stolt över sig själv, det förtjänar man :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback