fredag!!!!! =)

2010-01-15 @ 09:47:12

Se hela bilden

å så var det fredag igen. idag ska det städas, badas (för vissa), ronja ska få spruta och så får vi besök från Göteborg. men känner mig faktiskt ganska utvilad idag. blev en lång natts sömn och har snälla barn idag. okej, klockan är inte så där jätte mycket, men hittills i alla fall.

en promenad ska jag också hinna med men den tar jag nog efter lunch. men först ska jag nog klä på mig och klä på Ronja. Lova är nämligen den enda som inte struttar omkring i pyjamas mera. och i.o.f.s. så struttar hon inte över huvudtaget. Ha!!

ikväll blir det hemlagad fredagsa pizza och let´s dance. jag missade ju premiären förra veckan men den här veckan blir det definitivt det. =) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback