gårdagen = en gottis dag

2010-01-17 @ 10:12:22

igår hade jag en riktigt gottisdag. efter att jag hade gått till stan och kom hem igen så gjorde min kära man SÅÅÅÅÅ god mat. det blev grisfilé och hasselbacks potatis med grönsaker och rödvinssås, det var bara rödvinet i glaset som fattades, men det får ännu vänta en tid. till efterrätt åt vi fruktsallad med vaniljvisp.. mums filibabba..

    

den sista bilden är endast där för att alla ska kunna se att jag faktiskt åt fruktsallad också och inte bara vaniljvisp.=)

sen hade vi ännu tänkt dippa grönsaker, men magarna var allt för mätta för det. det kan ju ocksp vara orsaken till mina otäcka drömmar inatt. drömde att Sophia dog och att jag var på hennes begravning och usch vad det var äckligt att drömma. dessutom så fortsatte drömmen fast jag hade vaknat kallsvettig och konstaterat att det bara var en dröm. så när ögonen for fast igen så fortsatte mardrömmen.. bläää.. tycker inte om såna drömmar.

idag blir det nog en dag i pulkabacken tror. det börjar ju bli varmare igen så man vet inte hur länge det tänker vara vinterväder så man måste ta till vara på tiden.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Åh va snäll pappa var. :) Å gu så gott med hasselbacks potatis och kött OCH efterrätten. Jag vill också ha!

Uush.. Det tyckte jag inte var en rolg dröm du drömt. :/ Inte alls. (Brukar man drömma konstiga saker av att ha ätit för mkt föresten? :p)

Men uu det är så hemskt att drömma sånna drömmar, vakna och sen somna om och fortsätta drömma. :/ Uscha buscha!



blev det pulka idag? var det roligt? :)

Postat av: Anonym

jag vill också åka bob. på alla möjliga tänkbara sätt. ;p



btw så mår jag bara bra. it's all good. :p Om du ville veta. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback