girlpower

2010-01-02 @ 15:41:06

så var jag ensam igen då med flickorna..mitt i snöstormen.. detta betyder då alltså att JAG kommer att måsta skotta snö och göra sånt som jag verkligen tycker att hör män i huset till. =) imoron kommer ju Sophia hit igen efter hennes skid trip, så då blir det ännu mera girlpower i huset. och sen är det ju inte många dagar före vi åker till Finland. pratade just med min kära Mari och hon skulle fundera över om kanske hon och min guddotter skulle komma och hälsa på nästa vecka över en dag. jag blev så glaaaaad. länge sen jag såg henne eller dom.

nu ska jag packa ihop mina töser och åka iväg till Johanna och Morgan för att bli bjuden på mat och tillbringa kvällen där.. me like!!

ha så bra mina nära!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback