innehållsrikt

2010-01-19 @ 18:19:33

har haft en innehållsrik dag idag. =)
först var det mamma-baby jumppa. en timmes pass. jag undrar när jag senast har varit på en hel timmes pass..hmmm..lääänge sen. men jumppan gjorde så jag skrev under för ett ettårs kort på korpen. så nu ska jag få iväg mig åtminstone 2 gånger i veckan (då Peter är hemma i alla fall).

sen blev det lunch på stan med Anneli. roligt att ses eftersom vi sågs senast i november tror jag. det var mycke tid att catch up. så det blev wn ganska lång lunch.

men efter det gick jag hem från stan, via Ica för att hämta min  SonyWalkman.. nu är jag fast i den och ska lägga in musik i den och så blir det ännu roligare promenader. =) när jag kom hem pratade jag med mamma och vi talade bl.a. om sommaren och NU väntar jag och längtar. det blir mycket Finland och lande i sommar.. härligt!!

har i alla fall märkt idag att jag är en mycket gladare och roligare människa att ha och göra med när jag kommer ut lite och gör någonting annat än att sitta hemma och mögla. behöver lite mera i min vardag.

Kommentarer

Postat av: systeryster

Hoppas lilla hobbiten åxå tyckte att det var ett bra jomppa pass! MEn hon var väl nöjd att få vara med mamma o att vara i famnen...Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback