nytt år.. och t.o.m. nytt årtionde

2010-01-01 @ 12:49:55

igår var det nyårsafton, vilket firande i lugnets tecken. då klockan var halv 1 låg vi redan i sängen och kände att det var ganska skönt att få känna att det inte kommer att bli något som helst illamående när vi vaknar. men samtidigt så konstaterade jag att jag har nog inte på LÄÄÄÄÄNGE firat nyåret så här lugnt. så började jag fundera vad jag har gjort de senaste nyåren och mitt i allt var jag vid nyåret 99-00. så där bara 10 år. hjälp.. och vart har dessa 10 år gått. kom nog fram till att jag har hunnit med en hel del så besviken blev jag inte. det har ju varit student, ett år i spanien, flytt till sverige, bröllop, två barn, resor och träffat och lärt känna MÅNGA nya människor, en del mer trevliga och en del mindre trevliga. och det här är ju nästan bara roliga saker som har hänt. så oj vad man hinner med på 10 år. sen pratade vi om när jag fyller 30, men kom då på att Ronja går i skolan så jag ville inte tänka på det mera. hoppas inte framtiden går lika fort som det dom har varit har gjort.

nåja igår blev det i alla fall god mat och lugnt och skönt med min käraste man och mina käraste barn.
 

en massa snö har det ju kommit igen så någon måste väl snart gå ut och moka snö.. får se vem det blir.

i morse var det lyx frukke.. tänk om man alltid skulle få sånt.. mums..



nu tillbaka till läsandet så att jag skulle bli klar med boken idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback