skola..

2010-01-26 @ 15:13:46


efter att jag hade varit och jumppa idag så gick jag in på skolan för att hämta ett nytt biblioteks kort som också ska fungera som passer kort. och då börja jag känna att fyyyyy va hemskt att börja skolan imoron.. jag vill verkligen inte.. bläää.. fyyyyy.. usch... men gissa om jag gråter nästa jul när alla andra är färdiga och inte jag..??

men ändå.. just nu känner jag bara att fyyyy.. och Sophia det är inte roligt att börja skolan, speciellt inte när man ska läsa "värdegrund för hållbar utveckling".. så säg inte att det är roligt!!

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är visst roligt!! Fast okej.. jag kan väl inte säga att jag gråter för att jag inte behöver läsa en kurs som heter så. Men roligt never the less ju! :p plus. du har dator att se fram emot?! :D

Postat av: systeryster

Jag vet att det är en omställning för dig att börja igen, men jag vet att du fixar det! Ta lite åt gången!Om två månader åker vi till Tärnaby o sen är det lite på två månader till sommaren!Tänk va skönt sen när du har fått det fixat! Kämpa på, ska skicka ork och krafter till både studier, familj och dig själv! Du e duktig! Puss!

Postat av: Mòi

Du är så duktig gumman. Du e bara bäst!

Jag skickar massor me kramar o på ren svenska SISU ;) när jag e här på jobbet.

Luv U Puss puss

Postat av: Emelie

"Värdegrund för hållbar utveckling" - är det något jag har att se fram emot..? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback