någon form av uppdatering

2010-07-30 @ 18:50:26

nu har vi i alla fall kommit hem och står på fötterna igen


i alla fall Lova som äntligen kan använda Ronjas gamla Pumisar. =)

har i alla fall lite bilder från västanfjärd, båtresan, bröllop och leklandet, som för övrigt besöktes idag tillsammans med Linda, Kimmen och deras flickor.

    
dagar i Västanfjärd tillsammans med familjen, Linn och min mofa, och flickorna trivdes bra i hans famn.

        
Och så var det båtresan med besök på Vänö, Helsingholm, där hästen Skäriman bodde som Ronja fick rida.Han var lite stor åt Lova så hon fick nöja sig med ett får. =) Efter helsingholm åkte vi till Högsåra. mycket fint väder.


Lova fick chansen att äta blåbärspaj alldeles själv. det sjönk snabbt och efteråt kunde hon nog ha kunnat gå på maskerad. =)
 
Annas och Anders bröllopsfest, men det fanns mycket mer än det här. =) och sori Danne men jag måste.. =)


hemma i Gävle igen..

   
..och en heldag på leklandet.


till sist en bild på min Carina och jag när vi fick en helkväll tillsammans. miss you..

hoppas ni får nån glädje och lycka av att se dessa bilder. det får i alla fall jag..massor...

Kommentarer

Postat av: Anonym

hahahaha! aaw va lova va fin när hon hade ätit paj! ^^



och näe, det är inga blandade känslor för att komma till er. det är bara roligt! :) de är blandade känslor för det är aldrig bara kul att åka varken härifrån eller från er. blir så kul att va där några dagar också! :D det är ju så länge sen jag ens träffat er nu. men vi ses snart! och då tycker jag vi ska äta lite goda saker också! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback