så var vi här igen

2010-07-09 @ 19:21:09

natten mellan tisdag och onsdag vaknade jag för att det var så förbannat varmt. efter en stund var även Lova vaken och vad såg jag, jo att hon hade ställt sig upp i sängen. det här var i en vanlig spjälsäng. följande kväll sov hon i en resesäng och även där blev resultatet detta..



på onsdag var det utfärd till Hangö med de här favoriterna



och det blev pizza på classic pizza, finlands största glassar, lekpark och sen hem.


(tack för bilderna schwester..)

igår blev det shopping för Peter behövde slips till bröllopet och så blev det också en skjorta på köpet.



och så köpte jag en klänning/top som jag bara tyckte att var så fiiiiin..



nu är Peter på jobb, flickorna sover, Maria och jag dricker cider och väntar på att hennes kompisar ska komma hit. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback