vägen hem

2010-07-26 @ 07:58:19

så var den sommaren i Finland slut. idag blir det att packa och imoron blir det hemresa. men oj vad mycket vi har hunnit med under den här tiden. sen senast jag skrev så har det varit 2 års kalas, en vecka i Västanfjärd, 4 dagar på sjön med mamma och Benko. det var så skönt att få åka båt och bara få vara. tack så jätte mycket för några super dagar på de sju haven. =)
och i lördags var det dags för ett fint och festligt bröllop. och idag hoppas jag ännu att vi hinner träffa det nya gifta paret. =)

Ronja agerade brudnäbb på lördag och hon var så fin. själv fick man ju också klä upp sig till fest och jag var till frissan och fixade håret och det var så skönt att slippa tänka själv på det. gubben hade ju också köpt nya kläder för partajet så jag hade en riktigt stilig man med mig.






efter att mamma hade tagit Ronja och Lova så var det fest långt in på natten. god mat, mycket dricka och en massa dans. =)

men nu som sagt är det dags att packa ihop så vi kan åka hem imoron. blandade känslor för det. skönt att få komma hem och roligt att träffa de där, men smatidigt så är det så förbannat ledsamt att lämna allt och alla här igen. det har varit mycket tårar de senaste dagarna och med kommer det väl att bli. ska trots allt försöka hålla humöret i styr för Peters och flickornas skull. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback