en vecka

2010-06-22 @ 21:14:28

så har en vecka gått av vår finlands tripp. vi har varit i ekenäs hela veckan och det har hunnit hända en hel del. oj vad man hinner med när man är föräldraledig.. =) jag har umgått med mina systrar över helgen, fixat till kalas för att fira 4-åringen igen, träffat Carina, lekt, tittat på prinsess bröllop, som för övrigt gjorde Ronja glad för det var en riktig prinsessa som gifte sig, men lite besviken blev hon när klänningen inte var rosa, så har vi varit och hälsa på min gudmor och gudfar, ätit gott, druckit gott, umgåtts med mamma och B, varit på kaffe på stan med pappa osv...
imorgon startar Peter äntligen hitåt och kommer att anlända på torsdag, så sen är familjen samlad helt och hållet. och det tycker jag om. =) då blir det midsommar på stugan med ena syrran med familj, pappa och M, fafa, farbror med fru, och möjligtvis kusin med familj. så det blir fullt "hus" och fullt upp. =) nu hoppas jag bara på fint väder så det blir en riktig sommar i år också. =)
ja, och imoron fyller Peters yngsta av de äldre 18. så nu är hela den "vuxna" klanen myndiga. =) usch så tiden går, komemr bra ihåg när han var 13-14 och vi bråkade om sånt man bråkar om med pojkar i den åldern.. och nu mitt i allt är han stor och myndig.. hm.. tur så blir man själv inte alls äldre. =)

jag ska nog komma med bilder snart, men har inte egen dator på plats ännu så det blir sen när det har anlänt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

va bra att ni har det bra där. :)

det låter ganska skönt allt du skriver.



och ja.. det känns inte som att micke e mkt äldre än 12-13. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback