häst och ridning

2010-06-02 @ 22:29:48

grannarna har köpt en häst till sin dotter. nu pratar jag om en liten häst. den är 86 cm hög. en liten going i alla fall. idag kom vi i alla fall iväg för att Ronja skulle få pröva rida den. hon har aldrig suttit på en häst så det var en spännande gång. så efter ryktande av hästen, sadlande så var det bara att sätta på hjälmen och skyddsvästen och sen att hoppa upp på den lilla.










så nu får vi väl se när gnället börjar om att börja rida och få egen häst och så vidare.. jag vet bara inte vilken donerare jag ska vända mig till om det blir ridning..hmmm...=)

Kommentarer

Postat av: systeryster

Hästen e nog större än jag tänkt mig! men varför har man en skyddsväst??? Ronja ser ju ut som en liten tuffing på ena bilden! Snart ses vi!JEEEEE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback