sista svängen

2010-06-14 @ 12:49:45

så börjar det då dra ihop sig för att åka österut. men det finns massor att packa och plocka före det blir avfärd. tänk om någon skulle packa åt mig.. men jag får väl nog sköta det själv.



igår var det middag på helt enkelt med Johanna och sen bio, nämligen SATC2. jag måste säga att jag tyckte den va roligare än ettan. det blev mera skratt nu än då. men det är ju förstås smaksak. men i alla fall värd att se. och för mig var det ju ett måste. =)




men nu måste jag faktskt börja packa ihop. dessutom fick jag en "morot" av Maria och det var att hon hade lånat hem en gammal och hederlig gameboy.. så det skulle locka mig till att packa.. =) hon är söt hon. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

vilken rolig bild på dom. ska det föreställa dom på 80-talet eller? :p jag har föresten hört på fler håll att det va bättre än ettan. så då måste man väl se den. (fast, det har ajg iofs blivit tvungen att se tidigare också. :p)



gick det bra att packa föresten?

ha så kul i det tusen sjöarnas land. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback