blä blä blä

2010-03-24 @ 12:42:42

idag är det en av de här dagarna som jag bara vill under täcket och inte stiga upp. jag är trött och hängig, Lova är sjuk och sover inte på grund av det, varken på dagen eller natten, det finns en miljon saker som borde göras men som bara blir liggande. vilken tur att jag i alla fall har härliga vänner som ställer upp för en när det behövs. idag var det Linda som var så snäll att hon kom och hämtade Ronja för att föra henne till dagmamman och dessutom ska hon också hämta henne därifrån. vilken lycka!!!
det har t.o.m. varit en sån gång nu när Peter är på jobb att jag inte ens har hunnit i duschen sen han åkte (och han åkte på måndag). på kvällen när flickorna har somnat så är det så skönt att bara sitta i soffan en stund och sen gå och lägga sig och på moron hinner jag aldrig i duschen och dagarna har Lova behövt mig eftersom hon har den där förbannade luftrörs katarren. och ingen babysim blir det imoron heller för det här.. blää..

nu blir det nog lite sen lunch och sen upp i soffhörnet en stund före Ronja kommer hem.

hoppas ni, kära läsare, har en bättre dag. Kram

Kommentarer

Postat av: Mòi

Hej gumman, jag finns där i tankarna... vet att de inte e mycke tröst just nu... Men i alla fall...

Sköt om dej.. Luv You.

Postat av: Anonym

det är inge kul när det är så mkt så där. :/ men f.o.m. fredag så kan jag hjälpa till lite iaf. :) och så ska vi ta det lugnt. och du ska få duscha.. flera gånger om du vill det. :p (fast vem vill det egentligen? :p)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback