flitig tidig

2010-03-10 @ 06:40:16

jaa, Lova har igen haft en dålig natt med många väckningar. så när klockan var fem steg jag upp med henne, kokade gröt och matade. sängen lockade någonting fruktansvärt, men eftersom jag en gång var uppe så bestämde jag mig för att börja skriva på en av mina uppgifter. i skrivandets stund har jag åstadkommit två sidor text om olika synsätt på ledarskap. det som jag dock har märkt och det är att det vblir många stavfel så här tidigt på morgonen. men tur så finns det rättstavningskoll på wordprogrammet.

nu ska jag fortsätta skrivandet och hoppas på två sidor till. =)

Kommentarer

Postat av: systeryster

va duktig du e!kanske d va bra att Lova vakna....eller så inte!Ha så bra! ses snart!saknar er alla sååå mycket!puss!nu ska jag skriva klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback