gotta gotta gotta..

2010-03-03 @ 18:30:50

usch vad jag är gotta sugen hela tiden. och jag har faktiskt lite svårt att motstå.. tyvärr. måste försöka. i alla fall om det ska börja lossna någå. idag var jag i alla fall på promenix i solen och det var så skönt. Lova kanske äntligen börjar bli lite bättre så man kommer ut också. men de närmaste dagarna blir det ännu mera gotta. imoron besök hos Anneli och Andreas och på fredag blir det middag hos Johanna och Morgan(dit jag själv bjöd mig och flickorna) och sen blir det fredagsmys här hemma hos oss med karkki och chips.. mums..

men om jag efter resan till Hemavan skulle ta itu med allt på allvar och verkligen försöka så kanske jag skulle nå någonting roligt till sommaren.. behöver en morot... tänk för så där en 5-10 år sen var det mycket lättare.. hittade den här bland gamla foton och det gjorde mig ju inte så glad..



ja ja men sånt är det, nu är det bara att försöka vidare.. jag tror att det är Peters och flickornas fel att det inte händer någonting. mår liksom så bra tillsammans med dem. =)

Kommentarer

Postat av: Denice

D e ju bra med gott ju :) Men jag undrar VAD händer på bilden egentligen? Vad gör den där stora mannen?

Postat av: systeryster

Det e ju tatueringsmannen!

Postat av: catharina

ja, denice, som Maria har skrivit så är det tatueringsmannen. och han var nog riktigt snäll!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback