hemma

2010-03-21 @ 10:13:57



så har jag lämnat de här vyerna bakom mig och kommit hem igen. det var meningen att jag skulle uppdatera från Hemavan  men det gick inte att få något nät till datorn så det blev lite paus i skrivandet istället.

veckan var i alla fall helt super. ute i solen alla dagar från 10 till eftermiddagen och på kvällen var det bastu och mat som gällde. skönt.. dessutom fick jag själv vara i backen 2 och en halv dag, vilket var mer än jag hade trott eftersom flickorna behövde någon att vara med också, men syster Maria var en dag med dem och pappa var en dag, så Peter och jag hade en gemensam dag att skida tillsammans. härligt..



tre av dagarna stod också Ronja på skidor. hon var riktigt duktig, men nästa år blir det nog skidskola som gäller. men jag ville först se om hon alls tyckte det var roligt att åka. resultatet blev i alla fall att hon ville åka hårt och inte bromsa.. så det blir nog någon skidlärare som får övertala henne att bromsa. =)

nu är vi i alla fall hemma och bykhögen är så stor att den fyller hela badrummet, så det är bara att fortsätta med den.

Kommentarer

Postat av: Anonym

va fint det e då! jag vill också åka. :p

fast ronja e nog bättre än mig vid det här laget. :p haha! skönt att va hemma iaf? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback