liten renovering

2010-03-28 @ 14:00:44

nu ska nedra rummet äntligen bli flickornas. idag ska det börja tömmas så att Peter kanske kan tapetsera nu när Sophia ännu är här. sen ska det möbleras och till sist skall dom små töserna få flytta in i eget gemensamt rum. =)

dessuto är jag så trött på att det alltid är råddigt hemma hos oss. och jo jag vet att jag inte är någon höjdare på att hålla ordning runt omkring mig, men jag tror faktiskt också att vi har FÖR mycket grejer här hemma. så vardagsrummet skall tömmas på en del saker. eller åtminstone ska ett bord ut som absolut bara samlar en massa saker på sig. och så blir det lite ommöblering så det blir lite mera tomma ytor och mindre grejer. får nu se om det lyckas.. annars måste vi väl köpa ett större hur åt oss. =)

nåja, det kommer i alla fall bilder när det börjar visa någå resultat här hemma.

ha en bra röd dag!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

vardagsrummet blev så fint.. men hur gick det med tapetseringen när jag vad där?! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback