planer

2010-03-01 @ 13:46:27

dagen har kommit ganska långt men nu blev jag ivrig att göra någonting av den. så nu är mina planer att jag ska städa lite, läsa en bok till skolan och föra anteckningar. dessutom, är jag sugen på att börja skriva en uppgift men jag har ännu inte fått de böcker som behövs till den uppgiften så det blir att avvakta. kanske jag skriver någon annan.. får se..





dessutom har jag bakat semlor idag som ännu ska i ugnen men det är färdigt bakat. så det blir nog ett mellanmål med färskt bröd med smör på och kall mjölk.. mums..




annars då..jaa, det snöar. MASSOR!!! så det blir väl en sväng ut ännu för att skotta bot lite snö från gången.

Kommentarer

Postat av: Mòi

Va gott de låter me nybakta semlor :)

Du e så duktig som fixar skola o allt.

Du vet att ja tänker på dej hela tiden. Puss gumman min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback