utlåst

2010-03-05 @ 14:30:26

idag har jag lyckats med att bli utlåst med flickorna. felet var i och för sig inte mitt, men ändå. och först väntade jag ute i en timme fast dom på gavlegårdarna sa att dom dyker upp inom 5, 10 minuter. sen kom jag in med lite milt våld och efter ännu en timme så ringde jag på nytt till gavlegårdarna och meddelade att jag inte tyckte att det var riktigt snyggt gjort. fick i alla fall en ursäkt plus en gubbe som kom och fixade låset så vi inte har samma problem flera gånger.. grrrrrrrr..

vilken tur att det var på dagen och inte en fredag kväll vid 10.

Kommentarer

Postat av: Anonym

ja det var ju tur iaf. (att det inte var fredag kväll alltså)

men vad var det för fel på låset då? och hur kom du in? bak-dörren? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback