flitig för barnens skull

2010-05-07 @ 17:46:16

nu har jag varit duktig och aktiv för flickornas framtid. Ronja har jag anmält till danskurs på uddans. så i höst ska hon börja en danskurs för 4 åringar med grund dans steg med en liten show som slut. =) hon är själv otroligt taggad för det så det blir ju ännu roligare då.
sen har jag äntligen tagit itu med mina och Peters funderingar på skola åt Ronja. nu har jag anmält båda flickorna till Prolympia skolan. vi vet ju inte ens om vi är kvar här i Gävle när Ronja ska börja skolan men ifall vi är det. Så hösten 2012 är det meningen att Ronja börjar där och Lova hösten 2015. =) känns länge till dess men snabbt går.

ha en trevlig helg.   

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback