hohhojajja

2010-05-10 @ 12:36:05

nu var det ny vecka igen och det har börjat med full rulle. och mindre blir det inte heller. idag var det besök på sjukhuset när Lova fick vaccin mot tuberkulos, klockan halv 9.. suck och stön, men det var bara att dra upp sig och komma iväg. sen var det dags att fixa bild till GD så Ronja får vara i tidningen nästa vecka når hon fyller år. nu snart ska vi iväg till kyrkan på öppen förskola tillsammans med Linda & co.
imoron ska jag iväg och jumppa, nu ntligen kommer jag igång. det har varit så mycket sjukdomar, ont i fötter, praktik osv. så det har inte blivit så mycket av mitt jumppande, men imoron ska jag iväg. dessutom ska jag till skolan och fixa lite böcker i pappersformat. =)

sen börjar det nog bli dags att baka till kalaset på söndag. och på tal om kalas på söndag så var det ju så typiskt att Ronja fick en inbjudan till ett kalas igår och såklart så var det ju på söndag mellan 13 och 15 och vi firar henne från klockan 14. det finns 365 dagar på året och precis samma dag ska två kompisar ha kalas. men vi fixade det med att flickorna ska leka här på måndag istället. =) ja, men tillbaka till vårt kalas så har Ronja beställt prinsesstårta, chokladkaka, pepparkakor, bulla, saft och ballonger. så det är bara att stå i nu under veckan för att få allt klart. får se hudan choklad kaka det blir. kanske en kladdis, eller har någon något förslag på någå annat gott??

nu iväg till kyrkan. ha det bäst.

ciao!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback