lördagkväll

2010-05-08 @ 21:41:33

tillbringar lördag kväll i min ensamhet (förutom två sovande barn förstås). Och vad gör jag då? Jo, har fyllt skumpa glaset, tänt ljus,



tagit fram mitt lördags godis(en marabou smil mintchoklad stång)


och sitter med laptoppen i famnen och skriver en restuppgift från min kurs om ledarskap.



restuppgiften handlar om kommunikation och här sitter jag ensam i tysthet och funderar på kommunikation. hmmm..

hoppas ni har en bra och mera innehållsrik lördagskväll mina nära och kära, och även de som är mindre nära och mindre kära.

Kommentarer

Postat av: denice

Oj, vad gott och skönt. Själv har jag tittat ut en gossipgirl box och suktar efter dina godsaker :)

Postat av: Anonym

låter som en ganska mysig lördagkväll fast det kanske inte är så kul att jobba med skoluppgifter. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback