morsdag

2010-05-31 @ 23:18:00

vilken härlig morsdag jag hade igår. dagen började med sång och paket. jag fick ett jätte fint kort som Ronja hade ritat och själv skrivit "JAG ÄLSKAR DIG", "GRATTIS PÅ MORSDAG" "RONJA OCH LOVA". dessutom fick jag en (tro´t eller ej) rosa och vit randig tunika som Ronja hade valt. sen blev det frukost på terassen..



och så packade vi ihop och åkte till fjärran höjder badet..





sen hem på för att äta superb grill middag



för att sen äta maräng - jordgubbs - grädd - tårta till efterrätt..



tack mina underbara barn och tack för hjälpen av min man för en toppen dag!!



nu tillbaka till verkligheten med sena kvällar och ord som hermaneutik, strukturalism, empirisk undersökning, vetenskap........

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback