...och fanskapet fortsätter

2010-05-26 @ 18:46:20

nu har skolan lyckats.. igen.. den här gången handlar det om en enskild kurs nämligen vetenskapliga förhållningssätt. nu har det komit fram att vissa har fått hemtentan redan medan andra ska vänta till nästa vecka. den del som har fått den ska nämligen vara bortrest nästa vecka och hinner då inte skriva den. varför kan inte alla få den om en får den. jag tänkte om jag skulle ha som orsak att Peter åker bort nästa vecka och jag blir ensam med flickorna så jag hinner inte skriva. jag tycker nämligen att mina barn på samma sätt som en resa är ett eget val och antingen kan väl alla få tentan tidigare eller så får de som reser stressa i slutändan.. jag håller helt enkelt på att bli GALEN!!!

men en sak är ändå kanon bra. och det är att jag idag talade med hon som är ansvarig för lärar utbildningen och hon ger dispans åt mig. det betyder alltså att examensarbetet blir skrivet i höst och jag får min examen i mars 2011när jag har gått kursen som jag skippade i höst. tacka vet jag vissa människor.. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback