skol helvetes jävla skit

2010-05-25 @ 19:58:01

just nu är jag inte världens lyckligaste på min skola. minst sagt förbannad. först avregistrerar jag mig från en kurs för jag inte klarar av att göra ett bra jobb varken hemma eller i skolan. och detta gjorde jag efter att jag fått veta att jag i vilket fall som helst får skriva examensarbete i höst. i fredags fick jag ett mail där det stod att jag inte är behörig att skriva examensarbete eftersom jag inte har gått den ena kursen. redan då blir jag tokig och skriver tillbaka att jag har fått grönt från antagningen på högskolan att jag kan gå kursen nästa vår och ändå skriva arbetet i höst. var på jag igen får ett svar om att jag inte her förkunskap som behövs till att skriva arbetet och att det är självklart att man får avregistrera sig från kurser men jag får inte skriva i höst. då kommer mina enkla frågor. hur kan någon lova mig någonting som tydligen inte går att genomföra? vilken av informationen behöver just jag i mitt examensarbete från kursen jag missat? varför vet inte höger hand vad vänster hand gör på den där j***a skolan? i vilket fall som helst så håller jag på att bli tokig. nå men allt det här betyder nu att jag ska försöka få skriva examensarbete nästa vår efter att jag har gått den där förbannade kursen som tydligen är så förbannat viktig. ja, jag vet att det blev förbannat mycket förbannat nu. that´s life!! det kan finnas ett litet hopp och det är att om hon som lovade mig från början att få skriva arbetet i vilkaet fall som helst träder fram och medger att hon har lovat mig detta så löser sig problemet. men ärligt, vilka är oddsen till det?? i alla fall så räknar jag inte med det. så får se, kanske det blir mera föräldraledigt i höst. vem vet..?? inte jag...

p.s. och förlåt för alla inte glada och fina ord.. d.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback