skola

2010-05-04 @ 22:24:14

så var en dag fylld av skola förbi. först var det föreläsningar och laboratorier i skolan, sen hann jag bara hem så måste jag ringa till ansvariga läraren för en kurs för att fråga om examensarbet. hör på det här, jag ville vara duktig och skriva ett examensarbete på avancerad nivå, men nej, det fick jag inte för att jagläser till förskollärare..grrrr.. så nu blir det att skriva examensarbete på grundnivå och efter det gå ett år till i skolan och få en fristående magisterexamen. coch så får det bli.
sen blev det kvällen och jag tog itu med ett av mina arbeten. nu är det bara lite finslipning kvar och sen skickar jag in skiten. alltså imorgon är det tänkt. så nu vet ni det. köksbordet är fullt med papper och böcker och sånt, så nu ska det bort och sen ska jag i säng. snark...

imorgon blir det läkare och skola och så får jag träffa min Johanna kompis.. jeee. det är länge sen sist nu, men imoron blir det lunch tillsammans. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback