trött och tröttare

2010-05-19 @ 20:12:48

jag är så himla trött så jag vet inte vart jag ska vända mig mera. försöker med allt möjligt att jag inte skulle vara så trött men det händer liksom ingenting. och nu kan jag inte ens skylla på tråkigt väder. men det tar väl sig, i sinom tid. =) jag har i alla fall kommit igång ordentligt med promenerande så nu har jag varit alla dagar och promenerat och på måndag var jag t.om. och sprang. den ni.. jag lever i förhoppningen om att i alla fall lite komma i bikini form tills stranden kallar. fast ute på gården har jag nog inlett säsongen redan. det är så skönt att kunna gå ut på altan och bara ligga i solen.. min favorit hobby har anlänt. =)

nu sover flickorna så nu tänker jag också gå i säng..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback