valborgshelg i Örebro

2010-05-03 @ 20:42:01

så var valborgshelgen firad och maj månad har anlänt. på fredag tog vi tåget till Örebro.



för att komma fram till den här trevliga varelsen



efter lite handel för att fira valborg blev det goooooda cosmon som drickbart..



och tacos/tortillas som ätbart



sen stod det kortspel på schemat där Lova också ville vara med, fast hon ren hade sovit

 

sen var det dags för bäddning. så ut med madrassen.



efter lite sömn, frucke och ett varv på stan skulle studentmössan på och glasen skulle fyllas.. igen..



..samt lite vila med gottigt för eventuella behov =)

 

tills jag blev väckt av den här som pillade lime i min mun.



det fanns en till som också ville fira med studentmössa.



och så god mat till middag.. grisfilé och ugnspotatis och grönsaker tillsammans med rödvinssås. och dessutom B&J glass till efterrätt.



så lite syskon mys och gos

 

efter en till natt var det dags att åka hem igen. så på tågstation blev det glass och kramar och många tårar från Ronja som inte alls ville lämna Sophia.. hon gick inte att trösta på något vis.. stackarn..

  

hejdå Sophia och Örebro, vi ses en annan gång.

Kommentarer

Postat av: Anonym

sicken tjusig varelse ni var på besök hos! :p haha!

och va rolig hon måste va.. som kommer på att stoppa lime i munnen för att väcka ngn. (moahaha! ;)) Men tack för att ni kom! Jag har haft en så bra helg med er här. TACK! KRAM!



och ronja vännen. :( hon får komma ner till mig igen. längre stund. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback