vilken tur..

2010-05-26 @ 20:59:51

...JAG har. när saker och ting känns bläigt och jag bara blir arg så finns dom har hos mig som gör mig glad.

 



dessutom har jag varit på massage idag och det var SÅÅÅÅÅÅ skönt. en timmes massage och jag fick verkligen känna att jag hade en kropp med muskler. men oj vad många knutar det fanns överallt. inte konstigt att det är lite stelt och ont med jämna mellanrum. nu har jag i alla fall tänkt om jag skulle unna mig en massage 3 eller 4 gånger i året. jag tror faktiskt att det skulle behövas och vad annat säter man inte pengar på..

sen var det dags att hämta mina betällda smycken.

 

så trots allt så har jag haft en riktigt bra dag. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback