dra ihop sig

2010-10-11 @ 13:26:54

det är bara två hela lediga dagar kvar före opponeringen äger rum. läste ett arbete idag och det känns bra att få läsa någon annans slit istället för ens eget som smakar trä. =)

dessutom drar det ihop sig för att Lova ska börja hos dagmamma. på måndag kör inskolningen igång och jag tycker väl att det är så där. men alternativen är inte många och det här var det bästa.

och så är det bara knappa två veckor kvar till mamma och syrrorna kommer hit för att gå på ladies night. =)

till sist så är det heller inte länge kvar till min födelsedag. Johanna ville kommentera att jag blir gammal men hon fick tillbaka att jag aldrig blir så gammal som hon. =)

Kommentarer

Postat av: Annelie

Lycka lycka lycka till nu vännen :)

håller alla tummar och tår...så skönt när du är klar sen!

Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback