massor

2010-10-27 @ 11:50:17

nu är det flera dagar sen jag har uppdaterat och det har ju hänt en hel del sen dess. det har varit besök av mamma, Maria och Johanna, ladies night, min födelsedag, jätte sjuk Ronja, Peter har åkt på jobb, och ledsamt efter nära.

När mamma och syrrorna var här så var vi som sagt på ladies night och det var hur roligt som helst.



god mat,
  

gott vin,


jätte bra show
    

och fram för allt härligt sällskap.
     

och som lite extra så hade vi extremt bra platser så vi såg verkligen allt (dessa bilder är tagna utan zoom). definitivt värt att göra på nytt. =)
   

på min 28:nde födelsedag fick jag många fina presenter.


Ronja och Lova var glada när här var besök fast Ronja var jätte sjuk.
 

det är alltid så ledsamt att säga hejdå fast jag vet när jag träffar alla igen. tusen tack bästa mamma, bästa storasyster nr1 och bästa storasyster nr2 för en helg att allid komma ihåg.

Kommentarer

Postat av: Denice

Ni e så fina på den sista bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback