nytt kapitel

2010-10-28 @ 17:14:28

så har ett kapitel tagit slut i mitt liv. jag är färdig med examensarbete och fått det tillbaka med en bokstav. är alltså ett stort steg närmare arbetslivet.. härligt.. är dock inte nöjd med det resultat ja fick i arbetet. fattar det inte jag fick ju godkänt och mer än godkänt men ändå är jag inte nöjd. konstigt det här eftersom jag aldrig under mina 27 levnadsår haft prestationskrav på mig i skolsammanhang. jo, jag tycker om att vinna men skolan räknar jag inte som en tävling. nåja, jag är i alla fall besviken. har satt mycket tid och ork och lust på det och desutom fått bra respons från samtliga handledare, men tydligen inte tillräckligt bra.

nåja, jag tar ett steg framåt och så glömmer jag snabbt min besvikelse. jag har ju annat. =)

Kommentarer

Postat av: Systeryster

Men GRATTIS GRATTIS GRATTIS ändå! Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback