veckoslut

2010-10-01 @ 16:59:08

så var det veckoslut igen och hur ska jag tillbringa den då??? ja, Peter kom hem idag i alla fall så åtminstone har jag sällskap här hemma, för mycket annat blir det ju nog inte. inte med en tös som är sjuk, sjuk och sjuk..hängig, nipprig, trött, matvägrar..



samtidigt känns det som om någonting borde göras för Ronjas skulle. hon vill ju lite röra på sig i alla fall. för hon är frisk och kry.



var i alla fall till stanmed bara henne idag för at köpa en ny febertermometer. och det blev en öron sån den här gången. 605 kronor..suck.. men vad kan man göra.



så blev det lite xider, men varför finns inte den nya smaken på systemet som jag drack på interpol när jag var där för drygt en vecka sen. den var sååå god men nej!! finns inte på systemet. det var en smak med mango och nånting till.. kanske blir det en cider ikväll då till tacosen. Ronja och Peter är på simskola så det blir fredagsmys när de kommer hem..

säger då det..jag ÄLSKAR fredagar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback