fredag..igen..

2011-04-15 @ 17:01:18

äntligen fredag igen.. hade öppning idag så jag skulle sluta halv 2 men sen var barngruppen SÅÅÅÅ stor som 4 barn så jag kunde gå redan vid ett. skönt.. hann iväg till stan för att köpa nya utebyxor åt Ronja och hämta ut mina linser före jag åkte och hämta flickorna. dessutom blev det lite fredagsgott också. =)

blir pizza idag och sen slapp i soffan. Lova har över 39 graders feber och jag hoppas det snabbt går över. men det gör det säkert, kan ju faktiskt vara reaktion på vaccinet hon fick förra veckan.

sen är det faktiskt dags att önska mamma en skön ledighet som jobbar sista dagen idag för att vara ledig läääääänge. ha så skönt mamma, det är du absolut värd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback