inspiration..

2011-04-13 @ 19:23:01

..är borta.

jag som hade kommit så bra igång med hälsosam mat, springande, hålla ordning på saker osv. nu har jag tappat allt. har igen lust till nånting och skulle egentligen bara villa lägga mig under täcket och bara vara. vad det beror på har jag ingen aning om. har någon något förslag till vad och hur jag ska hitta motivation och inspiration till allt igen??? är bara trött just nu. kanske jag bara borde slänga på mig kläderna och ut och sen ut och springa men när sängen lockar såååå.. och allt som finns i skåpen här hemma så hittar jag någå gott i som jag absolut inte borde äta, men kan bara inte låta bli..

blääääää!!!!!!

Kommentarer

Postat av: störstaste

vårtrött???

Postat av: Systeryster

Försök med finfina tarror som belöning...=)

Postat av: Mòi

Hej Hjärtevännen,



Nu tar vi tag i detta igen... Nu blir det dessutom varmt o skönt o härligt att va ute o röra på sig.

Passa på nu när Sophia e i Gävle o så sticker du ut o springer!! Jag skall göra samma nu när jag e på jobb. Puss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback