jobb

2011-04-12 @ 05:54:07

efter en 12 timmar lång arbetsdag igår börjar en dag nu snart igen. samvete tickar på i mig efter att jag senast träffade flickorna på söndag kväll.. ja, Ronja träffade jag en snabbis igår men inte ordentligt. vilken tur att jag slutar tidigt idag så jag har tid hemma idag också. =) men som jag brukar säga åt andra som tycker att det är jobbigt att deras barn har långa dagar på dagis så är det så här samhället ser ut idag. skulle jag kunna vara ledig så oh yess att jag helt säkert skulle vara. nåja, igen idé att fundera över det här nu, utan det är bara att klä på sig och åka iväg till jobbet för att ta hand om andras barn som har föräldrar med dåligt samvete. ;)

ha en bra dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback