brödfenomen

2011-12-13 @ 21:44:40

jag är uppväxt med hembakat bröd..alltid..så gott som. jätte goda och mumsiga semlor som mamma alltid bakade. men ibland nångång så hade vi köpt bröd hemma och det var alltid sååå jätte gott då när vi hade det. alla mina kompisar igen tyckte att det var himmelrike att komma hem till oss när mamma hade bakat för att få hembakat bröd. nu upplever jag som den bakande mamman detta brödfenomen. Ronja och Lova tycker det är sååå gott med hembakat bröd men igår när Peter köpte hem bröd så åt dom bröd som inte annars. och i och för sig så tyckte jag också att detta bröd var suuuuuuper gott. mums.

 

det här goooda brödet framhävde vår familjs brödfenomen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback